Торгівля

Перетворіть розташування у прибуток

Як ви можете краще відповідати потребам покупців? Чи є спосіб приймати кращі рішення і збільшувати прибутковість? Чи може бути усунена бізнес-невизначеність і покращена продуктивність магазину? Дійсно, може, на основі розуміння даних про місцезнаходження, які у вас є. Дозвольте Esri використовувати потенціал усіх даних, які ви використовуєте в щоденній роботі.

З рішеннями Esri ми успішно уникли падіння продажів у декількох торгових точках, що більше ніж повернуло нам інвестиції.

Шоун Ханна, директор фінансового аналізу, Petco.

Історії успіху

Чому Walgreens використовує інтерактивні карти і аналітику для оцінки розташування магазинів

Компанія з оборотом в 76 млрд $ зробила свої географічні інформаційні системи мобільними, допомагаючи співробітникам вирішувати питання в реальному часі.

Докладніше

Як Walgreens зберігає #HealthyBiz

Walgreens використовувала платформу ArcGIS у своїй організації та збільшила продажі на 35%, вмонтувавши її можливості у свої бізнес системи.

Докладніше

Esri Business Summit все про #HealthyBiz

Керівники деяких провідних світових компаній на саміті поділилися своєю думкою, чому платформа на основі даних про місцезнаходження важлива для їхнього бізнесу. Докладніше

Ясне бачення бізнесу

National Vision, Inc. - один з найбільших продавців оптики в США має в своєму розташуванні більше 800 торгових точок в 43 штатах, окрузі Колумбія і Пуерто-Ріко. Дізнайтеся, як NVI працював з партнером Esri GiSi для розгортання веб-додатки на основі платформи Esri. Докладніше

Інтерактивні демо

Маркетингова стратегія

Почати демо

Планування мерчендайзингу


Почати демо

Відео

Lululemon Athletica

Коли починаючи з малого, досягаються великі успіхи.

Starbucks

ГІС має більше відношення до вашого латте, ніж ви могли б подумати.