Як ви можете краще відповідати потребам покупців? Чи є спосіб приймати кращі рішення і збільшувати прибутковість? Чи може бути усунена бізнес-невизначеність і покращена продуктивність магазину? Дійсно, може, на основі розуміння даних про місцезнаходження, які у вас є. Дозвольте Esri використовувати потенціал усіх даних, які ви використовуєте в щоденній роботі.
З рішеннями Esri ми успішно уникли падіння продажів у декількох торгових точках, що більше ніж повернуло нам інвестиції.
Шоун Ханна, директор фінансового аналізу, Petco.
Компанія з оборотом в 76 млрд $ зробила свої географічні інформаційні системи мобільними, допомагаючи співробітникам вирішувати питання в реальному часі.
Walgreens використовувала платформу ArcGIS у своїй організації та збільшила продажі на 35%, вмонтувавши її можливості у свої бізнес системи.
Керівники деяких провідних світових компаній на саміті поділилися своєю думкою, чому платформа на основі даних про місцезнаходження важлива для їхнього бізнесу. Докладніше
National Vision, Inc. - один з найбільших продавців оптики в США має в своєму розташуванні більше 800 торгових точок в 43 штатах, окрузі Колумбія і Пуерто-Ріко. Дізнайтеся, як NVI працював з партнером Esri GiSi для розгортання веб-додатки на основі платформи Esri. Докладніше